آ

  • آجودان قرائی، ریحانه تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

  • آقایی، نجف توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]

  • آندرف، ولادمیر شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

ا

  • ابراهیمی، مریم شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • احسانی، محمد طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • اسداللهی، احسان شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

  • اسمعیلی، محسن آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

  • اشرف گنجویی، فریده تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]

  • افروزه، محمد صادق شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

  • اکبرپور، حامد طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • اکبری یزدی، حسین استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]

  • الهی، علیرضا استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]

  • امامی، فرشاد تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]

  • امیری، سید حمید شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

  • امیرحسینی، سید احسان طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • اندام، رضا ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

ب

  • بای، ناصر طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]

  • بابایی، مهدی عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]

  • باسره، محمد شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

  • باقریان، محسن درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • بحرالعلوم، حسن ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

  • بحرالعلوم، حسن طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • بخشنده، حسین واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]

  • برومند، محمد رضا توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]

  • بنسبردی، علی واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]

  • بهرامی، شهاب تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]

  • بهرامی، شهاب طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]

  • بهلکه، طاهر تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

  • بهلکه، طاهر طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]

پ

  • پیمانی زاد، حسین شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

ت

  • ترکفر، احمد طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • تقوی رفسنجانی، احسان مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]

  • تهامی، احسان تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

ج

  • جعفری، سعید ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • جمشیدیان، لیلا سادات طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • جنت نیا، رحیم تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]

ح

  • حاجی انزهایی، سارا تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]

  • حیدری، محسن شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

  • حیدری نژاد، صدیقه طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

  • حسنی، زهره شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]

  • حسینی، حیدر بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 295-312]

  • حسینی نیا، سید رضا طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • حکاک زاده، مینا مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]

  • حکاک زاده، مینا واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]

خ

  • خدایاری، عباس ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

  • خدادادی، محمدرسول طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • خزایی، علی اشرف شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]

  • خطیبی، امین طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

د

  • دوستی، مرتضی شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

ر

  • راسخ، نازنین طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]

  • راسخ، نازنین ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • رحیمی، امیر طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • رحیمی سرشبادرانی، قاسم روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]

  • رضا زاده، پریوش شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

  • رضایی شیرازی، رضا طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • رضائیان قوشجی، رضا بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]

  • رضوی، سیدمحمدحسین طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • رضوی، محمد حسین تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]

  • رهبری، سمیه ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • روحانی، زهرا ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

ز

  • زارعی، علی تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]

  • زارعی، علی طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • زهره وندیان، کریم شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

س

  • سبزواری یوسف اباد، حانیه طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • سید علی، مهدی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]

  • سلطان حسینی، محمد روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]

  • سهرابی، زهرا تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • سهیلی، بهزاد عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]

ش

  • شرافتمندیاری، حمیده شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]

  • شعبانی بهار، غلامرضا تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]

  • شعبانی بهار، غلامرضا بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 295-312]

  • شفیعی، شهرام شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

  • شهریاری علی آباد، امیر شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

  • شهلایی، جواد تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

ص

  • صابری، ابوالحسن ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • صادقی بروجردی، سعید شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

  • صالح نیا، ریحانه واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]

  • صفاتی، سهیلا طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • صفاری، مرجان طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • صفانیا، علی محمد درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • صفری، معصومه آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

ط

  • طالبی، محبوبه طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • طالب پور، مهدی واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]

ع

  • عیدی، حسین تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]

  • عیدی، حسین تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]

  • عزیزیان کهن، نسرین تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • عزیزین کهن، نسرین تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]

  • علی آبادی، سمیرا آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

  • علیخواه، مهدی طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]

  • علوی، سیدفرشید تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]

  • علوی، سلمان شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]

غ

  • غفوری، فرزاد شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]

  • غفوری، فرزاد چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

  • غلامی، علی نقی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

  • غلامیان، جواد استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]

  • غنایی چمن آباد، علی تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

ف

  • فراهانی، ابوالفضل تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]

  • فراهانی، ابوالفضل بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 295-312]

  • فرزان، فرزام طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • فرزان، فرزام شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

  • فلاح، زین العابدین تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

  • فلاح، زین العابدین طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]

  • فهیم دوین، حسن شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • فهیم دوین، حسن شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

ق

  • قائم مقامی، احسان تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

  • قبادی یگانه، اکرم شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]

  • قبادی یگانه، اکرم تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]

  • قربانی، سعید طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • قلی پور، نگار راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]

ک

  • کارگر، غلامعلی تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

  • کارگر، غلامعلی تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]

  • کاظمینی، حجت طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]

  • کاکاویسی، پیمان تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]

  • کامیاب، ساره روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]

  • کرامتی مقدم، مجید ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • کریمی، ناهید تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]

  • کشاورز، لقمان تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]

  • کشاورز، لقمان بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 295-312]

  • کشکر، سارا تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]

  • کلاته سیفری، معصومه تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]

گ

  • گودرزی، محمود تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]

ل

  • لطفی، خدیجه طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

م

  • مبارکی، احسان شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]

  • محرم زاده، مهرداد تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • محمدی، معصومه تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]

  • مختاری دینانی، مریم تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]

  • میرزازاده، زهراسادات واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]

  • معصومی جدید، زینب درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • معماری، ژاله ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

  • منوچهری نژاد، محسن مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]

  • مهتاب، نوید چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

  • موسوی، سیدجعفر تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]

ن

  • ناصری، علی شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]

  • نصیری، محمد بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]

  • نصر اصفهانی، داود ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • نظری ترشیزی، احمد واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]

  • نعلبندنژاد، رضا توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]

  • نقی زاده باقی، عباس تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • نیک آیین، زینت طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]

  • نیک بخش، رضا درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • نیکروان، محمد ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • نودهی، محمدعلی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

  • نودهی، مصطفی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

  • نوربخش، پریوش طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • نوربخش، پریوش ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

  • نوربخش، مهوش طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • نوربخش، مهوش ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

  • نوروزی سید حسینی، رسول طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • نوروزی سید حسینی، رسول تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]

و

  • ورمقانی، سارا چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

  • ورمقانی، مریم چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

  • ویسی، کورش آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

  • وکیلی، حمیدرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

  • ولی پور، المیرا طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]

ه

  • هنری، حبیب تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

ی

  • یکه سوار، ضحی تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]

  • یوسفی، بهرام شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]

  • یوسفی، بهرام شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]

  • یوسفی، بهرام تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]